Poznaj K-SPORT

CIRCUIT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Cechy kluczowe

Ten zestaw jest odpowiedni do wyścigów torowych, K-SPORT ma wieloletnie doświadczenie w konfigurowaniu samochodów do takich zadań. Aby dostosować samochód do osiągania najlepszych rezultatów należy wypełnić formularz ze specyfikacją, na podstawie którego skonfigurujemy odpowiedni zestaw zgodnie z indywidualnie zgłoszonymi życzeniami.

Dostępne 36-stopni ustawień tłumienia co spełnia wymagania każdej nawierzchni.

Górne mocowanie z zastosowaniem pillowball zwiększa możliwości regulacji pochylenia koła a wykonanie z aluminium 6061 obniża wagę i podnosi własności mechaniczne.
Zastosowany, skonfigurowany zawór spełnia wymagania profesjonalnych zestawów torowych i umożliwia zawodnikom urywanie kolejnych 1/1000 minuty na drodze do zwycięstwa.
Funkcja regulacji wysokości zawieszenia zapobiega zbyt mocnemu ściskaniu sprężyn z efektem niepożądanych dźwięków. System także nie pozwala na zbyt wysokie podniesienie auta a wówczas brak właściwego osadzenia sprężyny co w efekcie skutkuje uszkodzeniem kolumny amortyzatora a także innych elementów zawieszenia czy nadwozia.
Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 120 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!
Ten typ zestawu zawieszenia gwintowanego do wyścigów torowych jest produkowane by móc osiągać najlepsze wyniki. Ważnym jego walorem jest obniżenie wagi dzięki użytym materiałom, co wpływa na obniżenie masy pojazdu.
Aplikacja, której nie ma w naszej aplikacji, może zostać zbudowana w ramach specjalnego zamówienia – pod indywidualne wymagania klienta.
Górne mocowanie typu „pillowball’ 3D” jest w stanie – w ramach dostępnych opcji – dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta.
Górne mocowanie typu „pillowball 3D”’ pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Jednak temu rozwiązaniu mogą towarzyszyć lekkie stuki w trakcie najazdu na nierówności – to normalne zjawisko. Górne mocowanie typu „pillowball 3D” nie jest objęte gwarancją.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą)
– Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia
– Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia.
– Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD.
„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.
Zawieszenie do wyścigów torowych zostało zaprojektowane specjalnie dla Ciebie, więc zarówno przednie, jak i tylne elementy zestawu są dopasowane pod Twoje indywidulane wymagania.

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    Preferowane forma kontaktu