DRAG - zawieszenia gwintowane K-SPORT

stworzony do wyścigów drag 0-400 M

KORZYŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW

Drag / Zawieszenia gwintowane K-SPORT

Cechy kluczowe zestawu zawieszenia DRAG

Zawieszenia gwintowane K-Sport Drag

Ten zestaw został stworzony do wyścigów drag 0-400 M. Każdy zestaw będzie się różnił w zależności od rodzaju napędu pojazdu do którego ma być zastosowany – czy napęd na przednią oś, na tylną czy na obie 4WD.

Dla tego zestawu wyzwanie polega na tym, że start wyścigu w bardzo krótkim czasie przenosi bardzo dynamicznie obciążenia przedniej i tylnej osi w zależności od rodzaju kół napędowych, które są mocno skompresowane dla maksymalnego skrócenia czasu jałowej pracy kół a jednocześnie utrzymania stabilność pojazdu w wysokich prędkościach.

Najważniejszym aspektem regulacji wysokości do przejazdu jest unikanie ściskania sprężyny w miejscu przylegania siedziska – zbyt mocne napięcie skutkowało brakiem właściwego ułożenia sprężyny, wywoływało nietypowe dźwięki a także groziło uszkodzeniem amortyzatorów przy zmianie wysokości jazdy. W celach informacyjnych, w to zawieszenie daje możliwość obniżania o 60 ~ 100 mm w stosunku wysokości fabrycznej auta.

Wykonane z aluminium dla zmniejszenia masy pojazdu.

Górne mocowanie typu „pillowball”' pozwala na regulację kąta pochylenia koła zwiększając możliwości obsługi i stabilność pojazdu o 10%. Jednak w tym rozwiązaniu mogą pojawiać się lekkie stuki w trakcie najazdu na duże nierówności. Górne mocowanie typu „pillowball” nie jest objęte gwarancją.

Górne mocowanie typu "pillowball' 3D" (opcjonalnie). jest w stanie - w ramach dostępnych opcji - dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Górne mocowanie typu „pillowball 3D” nie jest objęte gwarancją.

Nie nadaje się do użytku ulicznego - tylko do użytku w wyścigach typu drag.

Zestaw zawieszenia 0-400 DRAG jest wykonany specjalnie do użytku osobistego, więc zarówno przednie, jak i tylne elementy zestawu są dopasowane pod Twoje indywidulane wymagania.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Cechy kluczowe
mocowania górnego PILLOWBALL TOP MOUNT K-SPORTRACING

Zastosowanie górnego mocowania typu „Pillowball”’ jest niezbędne dla podniesienia wydajności systemu zawieszenia. Płyta mocująca z przegubem kulistym pozwala znacznie ograniczyć odchylenia połączeń między zawieszeniem a nadwoziem – usztywniając te punkty łączeń, kierowca zyskuje lepsze czucie pojazdu i precyzję sterowania. Możliwość szybkiej i łatwej regulacji ustawienia zawieszenia jest kluczową częścią przygotowania pojazdu wyścigowego, a jeśli poważnie myślisz o podniesieniu osiągów, te wysokiej jakości stalowe i aluminiowe mocowania K-SPORTRACING z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Zaawansowane mocowanie z wysokiej jakości łożyskiem typu pillowball wspomagają reakcję układu kierowniczego i są znacznie trwalsze niż mocowanie gumowe czy plastikowe wyposażenia OEM.
UWAGA: Wszystkie zawieszenia z podwójnymi wahaczami i górnym mocowaniem typu PILLOWBALL nie posiadają regulacji pochylenia.

Poproś o ofertę dla Twojego modelu auta

Lub umów konsultację techniczną!

    BEZPŁATNA KONSULTACJA TECHNICZNA LUB OFERTA



    Preferowane forma kontaktu

    sprawdź też...

    Cenimy państwa prywatność
    Ustawienia ciastek
    Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności.
    Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek
    Dostosuj ustawienia
    „Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
    Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
    Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
    Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
    Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

    Brak plików cookies.

    Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

    Brak plików cookies.

    Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek
    Potrzebujesz wsparcia? Odbierz bezpłatną konsultację WYŚLIJ ZGŁOSZENIE