Poznaj K-SPORT

DRAG

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Cechy kluczowe

Ten zestaw został stworzony do wyścigów drag 0-400 M. Każdy zestaw będzie się różnił w zależności od rodzaju napędu pojazdu do którego ma być zastosowany – czy napęd na przednią oś, na tylną czy na obie 4WD.
Dla tego zestawu zadanie polega na tym, że start wyścigu w bardzo krótkim czasie przenosi bardzo dynamicznie obciążenia przedniej i tylnej osi w zależności od rodzaju kół napędowych, które są mocno skompresowane dla maksymalnego skrócenia czasu jałowej pracy kół a jednocześnie utrzymania stabilność pojazdu w wysokich prędkościach.
Najważniejszym aspektem regulacji wysokości do przejazdu jest unikanie ściskania sprężyny w miejscu przylegania siedziska – zbyt mocne napięcie skutkowało brakiem właściwego ułożenia sprężyny, wywoływało nietypowe dźwięki a także groziło uszkodzeniem amortyzatorów przy zmianie wysokości jazdy. W celach informacyjnych, w to zawieszenie daje możliwość obniżania o 60 ~ 100 mm w stosunku wysokości fabrycznej auta.
Wykonane z aluminium dla zmniejszenia masy pojazdu.
Radzimy naszym klientom, którzy stosują zasadę regulacji wysokości jazdy podczas montażu, aby zrównoważyć obciążenie kół napędowych dla zredukowania czasu reakcji i wydłużenia żywotności mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu.
Górne mocowanie typu „pillowball”’ pozwala na regulację kąta pochylenia koła zwiększając możliwości obsługi i stabilność pojazdu o 10%. Jednak w tym rozwiązaniu mogą pojawiać się lekkie stuki w trakcie najazdu na duże nierówności. Górne mocowanie typu „pillowball” nie jest objęte gwarancją.
Górne mocowanie typu „pillowball’ 3D” (opcjonalnie). jest w stanie – w ramach dostępnych opcji – dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Górne mocowanie typu „pillowball 3D” nie jest objęte gwarancją.
Nie nadaje się do użytku ulicznego – tylko do użytku w wyścigach typu drag.
Zestaw zawieszenia 0-400 DRAG jest wykonany specjalnie do użytku osobistego, więc zarówno przednie, jak i tylne elementy zestawu są dopasowane pod Twoje indywidulane wymagania.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą)
– Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia
– Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia.
– Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszej aplikacji, może zostać dostosowana do wymagań klienta.
Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD.
„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    Preferowane forma kontaktu