DRAG - zawieszenia gwintowane K-SPORT

stworzony do wyścigów drag 0-400 M

KORZYŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW

Cechy kluczowe zestawu zawieszenia DRAG

Zawieszenia gwintowane K-Sport Drag

Ten zestaw został stworzony do wyścigów drag 0-400 M. Każdy zestaw będzie się różnił w zależności od rodzaju napędu pojazdu do którego ma być zastosowany – czy napęd na przednią oś, na tylną czy na obie 4WD.

Dla tego zestawu wyzwanie polega na tym, że start wyścigu w bardzo krótkim czasie przenosi bardzo dynamicznie obciążenia przedniej i tylnej osi w zależności od rodzaju kół napędowych, które są mocno skompresowane dla maksymalnego skrócenia czasu jałowej pracy kół a jednocześnie utrzymania stabilność pojazdu w wysokich prędkościach.

Najważniejszym aspektem regulacji wysokości do przejazdu jest unikanie ściskania sprężyny w miejscu przylegania siedziska – zbyt mocne napięcie skutkowało brakiem właściwego ułożenia sprężyny, wywoływało nietypowe dźwięki a także groziło uszkodzeniem amortyzatorów przy zmianie wysokości jazdy. W celach informacyjnych, w to zawieszenie daje możliwość obniżania o 60 ~ 100 mm w stosunku wysokości fabrycznej auta.

Wykonane z aluminium dla zmniejszenia masy pojazdu.

Górne mocowanie typu „pillowball”' pozwala na regulację kąta pochylenia koła zwiększając możliwości obsługi i stabilność pojazdu o 10%. Jednak w tym rozwiązaniu mogą pojawiać się lekkie stuki w trakcie najazdu na duże nierówności. Górne mocowanie typu „pillowball” nie jest objęte gwarancją.

Górne mocowanie typu "pillowball' 3D" (opcjonalnie). jest w stanie - w ramach dostępnych opcji - dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Górne mocowanie typu „pillowball 3D” nie jest objęte gwarancją.

Nie nadaje się do użytku ulicznego - tylko do użytku w wyścigach typu drag.

Zestaw zawieszenia 0-400 DRAG jest wykonany specjalnie do użytku osobistego, więc zarówno przednie, jak i tylne elementy zestawu są dopasowane pod Twoje indywidulane wymagania.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Cechy kluczowe
mocowania górnego PILLOWBALL TOP MOUNT K-SPORTRACING

Zastosowanie górnego mocowania typu „Pillowball”’ jest niezbędne dla podniesienia wydajności systemu zawieszenia. Płyta mocująca z przegubem kulistym pozwala znacznie ograniczyć odchylenia połączeń między zawieszeniem a nadwoziem – usztywniając te punkty łączeń, kierowca zyskuje lepsze czucie pojazdu i precyzję sterowania. Możliwość szybkiej i łatwej regulacji ustawienia zawieszenia jest kluczową częścią przygotowania pojazdu wyścigowego, a jeśli poważnie myślisz o podniesieniu osiągów, te wysokiej jakości stalowe i aluminiowe mocowania K-SPORTRACING z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Zaawansowane mocowanie z wysokiej jakości łożyskiem typu pillowball wspomagają reakcję układu kierowniczego i są znacznie trwalsze niż mocowanie gumowe czy plastikowe wyposażenia OEM.
UWAGA: Wszystkie zawieszenia z podwójnymi wahaczami i górnym mocowaniem typu PILLOWBALL nie posiadają regulacji pochylenia.

Poproś o ofertę dla Twojego modelu auta

Lub umów konsultację techniczną!

    BEZPŁATNA KONSULTACJA TECHNICZNA LUB OFERTA



    Preferowane forma kontaktu

    sprawdź też...

    Potrzebujesz wsparcia? Odbierz bezpłatną konsultację WYŚLIJ ZGŁOSZENIE