Drift | zawieszenia gwintowane K-SPORT

DRIFT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Zawieszenia gwintowane K-Sport Drift

Cechy kluczowe

Aby cieszyć się większymi emocjami z driftingu, ten zestaw dedykowanego zawieszenia gwintowanego jest najlepszym wyborem i różni się od innych ofert, w których regulacji zwykle podlega jedynie wysokość auta.

Górne mocowanie z płytą typu „pillowball”' pozwala na regulację kąta pochylenia przednich kół zwiększając możliwości obsługi, stabilność pojazdu i lepszego prowadzenia w trakcie skrętu w poślizgu.

Górne mocowanie typu "pillowball' 3D" (opcjonalnie) jest w stanie - w ramach dostępnych opcji - dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Górne mocowanie typu "pillowball 3D" nie jest objęte gwarancją.

Dolne mocowania są wykonane ze stali, aby zwiększyć wytrzymałość i trwałość konstrukcji gwintowanej McPhersona przy dużych ekstremalnych obciążeniach bocznych.

Niektóre modele są zaprojektowane tak, aby pasowały do konstrukcji McPhersona i odwróconej kolumny o średnicy φ55 mm. Podczas dryfowania musi wytrzymać występujące zmienne obciążenia boczne o dużych siłach odśrodkowych.

Sztywność sprężyn i ustawienie tłumienia są przystosowane do samochodów dryftujących z agresywnymi nastawami kół dla zwiększenia płaszczyzny przylegania opon w zakrętach. W zależności od warunków drogowych, odmian pojazdu i statusu toru, dostępne jest 36 poziomów ustawień tłumienia, aby spełnić wymagania klientów.

Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!

W przypadku niektórych, niestandardowych zestawów, nasza firma ma prawo zdecydować o zastosowaniu wersji odwróconej.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszym rozwiązaniu, może zostać dostosowana do wymagań klienta.

Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, w tym wariancie istnieje również model 4WD.

„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    BEZPŁATNA KONSULTACJA TECHNICZNA LUB OFERTA



    Preferowane forma kontaktu

    sprawdź też...