Drift | zawieszenia gwintowane K-SPORT

KORZYŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW

Drift / Zawieszenia gwintowane K-SPORT

DRIFT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Zawieszenia gwintowane K-Sport Drift

Cechy kluczowe

Aby cieszyć się większymi emocjami z driftingu, ten zestaw dedykowanego zawieszenia gwintowanego jest najlepszym wyborem i różni się od innych ofert, w których regulacji zwykle podlega jedynie wysokość auta.

Górne mocowanie z płytą typu „pillowball”' pozwala na regulację kąta pochylenia przednich kół zwiększając możliwości obsługi, stabilność pojazdu i lepszego prowadzenia w trakcie skrętu w poślizgu.

Górne mocowanie typu "pillowball' 3D" (opcjonalnie) jest w stanie - w ramach dostępnych opcji - dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Górne mocowanie typu "pillowball 3D" nie jest objęte gwarancją.

Dolne mocowania są wykonane ze stali, aby zwiększyć wytrzymałość i trwałość konstrukcji gwintowanej McPhersona przy dużych ekstremalnych obciążeniach bocznych.

Niektóre modele są zaprojektowane tak, aby pasowały do konstrukcji McPhersona i odwróconej kolumny o średnicy φ55 mm. Podczas dryfowania musi wytrzymać występujące zmienne obciążenia boczne o dużych siłach odśrodkowych.

Sztywność sprężyn i ustawienie tłumienia są przystosowane do samochodów dryftujących z agresywnymi nastawami kół dla zwiększenia płaszczyzny przylegania opon w zakrętach. W zależności od warunków drogowych, odmian pojazdu i statusu toru, dostępne jest 36 poziomów ustawień tłumienia, aby spełnić wymagania klientów.

Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!

W przypadku niektórych, niestandardowych zestawów, nasza firma ma prawo zdecydować o zastosowaniu wersji odwróconej.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszym rozwiązaniu, może zostać dostosowana do wymagań klienta.

Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, w tym wariancie istnieje również model 4WD.

„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Cechy kluczowe
mocowania górnego PILLOWBALL TOP MOUNT K-SPORTRACING

Zastosowanie górnego mocowania typu „Pillowball”’ jest niezbędne dla podniesienia wydajności systemu zawieszenia. Płyta mocująca z przegubem kulistym pozwala znacznie ograniczyć odchylenia połączeń między zawieszeniem a nadwoziem – usztywniając te punkty łączeń, kierowca zyskuje lepsze czucie pojazdu i precyzję sterowania. Możliwość szybkiej i łatwej regulacji ustawienia zawieszenia jest kluczową częścią przygotowania pojazdu wyścigowego, a jeśli poważnie myślisz o podniesieniu osiągów, te wysokiej jakości stalowe i aluminiowe mocowania K-SPORTRACING z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Zaawansowane mocowanie z wysokiej jakości łożyskiem typu pillowball wspomagają reakcję układu kierowniczego i są znacznie trwalsze niż mocowanie gumowe czy plastikowe wyposażenia OEM.
UWAGA: Wszystkie zawieszenia z podwójnymi wahaczami i górnym mocowaniem typu PILLOWBALL nie posiadają regulacji pochylenia.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    BEZPŁATNA KONSULTACJA TECHNICZNA LUB OFERTA



    Preferowane forma kontaktu

    sprawdź też...

    Cenimy państwa prywatność
    Ustawienia ciastek
    Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności.
    Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek
    Dostosuj ustawienia
    „Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
    Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
    Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
    Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
    Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

    Brak plików cookies.

    Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

    Brak plików cookies.

    Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek
    Potrzebujesz wsparcia? Odbierz bezpłatną konsultację WYŚLIJ ZGŁOSZENIE