Poznaj K-SPORT

DRIFT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Cechy kluczowe

Aby cieszyć się większymi emocjami z driftingu, ten zestaw dedykowanego zawieszenia gwintowanego jest najlepszym wyborem i różni się od innych ofert, w których regulacji zwykle podlega jedynie wysokość auta.
Górne mocowanie z płytą typu „pillowball”’ pozwala na regulację kąta pochylenia przednich kół zwiększając możliwości obsługi, stabilność pojazdu i lepszego prowadzenia w trakcie skrętu w poślizgu.
Górne mocowanie typu „pillowball’ 3D” (opcjonalnie) jest w stanie – w ramach dostępnych opcji – dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Górne mocowanie typu „pillowball 3D” nie jest objęte gwarancją.
Dolne mocowania są wykonane ze stali, aby zwiększyć wytrzymałość i trwałość konstrukcji gwintowanej McPhersona przy dużych ekstremalnych obciążeniach bocznych.
Niektóre modele są zaprojektowane tak, aby pasowały do konstrukcji McPhersona i odwróconej kolumny o średnicy φ55 mm. Podczas dryfowania musi wytrzymać występujące zmienne obciążenia boczne o dużych siłach odśrodkowych.
Sztywność sprężyn i ustawienie tłumienia są przystosowane do samochodów dryftujących z agresywnymi nastawami kół dla zwiększenia płaszczyzny przylegania opon w zakrętach. W zależności od warunków drogowych, odmian pojazdu i statusu toru, dostępne jest 36 poziomów ustawień tłumienia, aby spełnić wymagania klientów.
Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!
W przypadku niektórych, niestandardowych zestawów, nasza firma ma prawo zdecydować o zastosowaniu wersji odwróconej.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą)
– Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia
– Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia.
– Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszej aplikacji, może zostać dostosowana do wymagań klienta.
Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD.
„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    Preferowane forma kontaktu