Poznaj K-SPORT

RALLY ASPHALT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Cechy kluczowe

Ten zestaw został stworzony do użytku w rajdach na nawierzchniach asfaltowych. Oprócz stabilizacji pojazdu, amortyzuje nierówności nawierzchni.
Standardowa konstrukcja obejmuje gwintowany zawieszenie z amortyzatorami o średnicach tłoków φ44mm i dużej ilość oleju co zapewnienia długotrwałą, bezawaryjną eksploatację przy dużych obciążeniach i intensywnej pracy.
Górne mocowanie typu „pillowball”’ pozwala na regulację kąta pochylenia koła zwiększając możliwości obsługi i stabilność pojazdu. Jednak w tym rozwiązaniu mogą pojawiać się lekkie stuki w trakcie najazdu na duże nierówności. Górne mocowanie typu „pillowball” nie jest objęte gwarancją.
Górne mocowanie typu „pillowball’ 3D” (opcjonalnie) jest w stanie – w ramach dostępnych opcji – dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Górne mocowanie typu „pillowball 3D” nie jest objęte gwarancją.
Zestaw posiada ustawienia sztywności sprężyn i tłumienia z przeznaczeniem do rajdów.
Posiada regulację wysokość (obniża pojazd o 60 ~ 100 mm w stosunku do ustawień fabrycznych), oraz 36 poziomów ustawień tłumienia, aby sprostać różnym warunkom drogowym.
Podczas przejazdów z dużą prędkością przeciwdziała zjawisku poślizgu bocznego.
Ten zestaw nie nadaje się do codziennego użytku ulicznego, rajdów szutrowych ani śniegowych.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą)
– Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia
– Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia.
– Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszej aplikacji, może zostać dostosowana do wymagań klienta.
Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD.
„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    Preferowane forma kontaktu