Sport / Zawieszenia gwintowane K-SPORT

KORZYŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW

Sport / Zawieszenia gwintowane K-SPORT

SPORT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Cechy kluczowe zawieszenia SPORT K-SPORT

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Projekt realizowany w duchu badań i rozwoju zaowocował wysokowydajnym zawieszeniem z 36-stopniowym ustawieniem tłumienia jest uwielbianym przez entuzjastów dynamicznej jazdy. Zwiększając tłumienie o 30-50% i sztywność sprężyn o 2 kg/mm w porównaniu z ustawieniami fabrycznymi ten sportowy system spełnia wymagania większości entuzjastów  jazdy po torze w agresywnym stylu.

Dopasowane aluminiowe mocowanie górne w większości naszych zestawów gwintowanych McPhersona jest wyposażona w mocowanie typu „pillowball” które pozwala na regulację pochylenia koła dla poprawienia skuteczności skrętu i zwiększa stabilność pojazdu.

W 100% eliminuje niepożądane dźwięki z zawieszenia McPherson w trakcie obrotu kierownicy i sprawia, że koła automatycznie wracają do neutralnego położenia jazdy na wprost, jak przy nastawach fabrycznych.

Zastosowana konstrukcja jednorurowa „Monotube” w tym systemie zawieszenia gwintowanego gwarantuje stabilne tłumienie i właściową reakcję na nierównych, wyboistych nawierzchniach przy zachowaniu optymalnego poziomu komfortu.

Adaptacyjne dolne mocowanie - zarówno wysokość zawieszenia jak i napięcie wstępne można regulować za pośrednictwem dolnego mocowania. Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!

Do dyspozycji 36-stopni ustawień tłumienia amortyzatora dla zapewnienia najlepszej wydajność na różnych nawierzchniach.

Sprężyny są wykonane ze specjalnej stali SAE9254 o podwyższanej sztywności (specjalna stal dla sprężyn o mniejszych ugięciach i dużych obciążeniach).

Dolne mocowania są wykonane ze stali, aby zwiększyć bezpieczeństwo i trwałość konstrukcji gwintowanej McPhersona. Aluminium stosowane jest w przypadkach dolnego mocowania do wahaczy.

Górne mocowanie typu „pillowball”' pozwala na regulację kąta pochylenia koła zwiększając możliwości obsługi i stabilność pojazdu o 10%. Jednak w tym rozwiązaniu mogą pojawiać się lekkie stuki w trakcie najazdu na duże nierówności. Górne mocowanie typu „pillowball” nie jest objęte gwarancją.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że oznaczymy je 4WD.

Każda aplikacja, której nie ma w naszym rozwiązaniu, może zostać dostosowana do wymagań klienta.

„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas.

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Cechy kluczowe
mocowania górnego PILLOWBALL TOP MOUNT K-SPORTRACING

Zastosowanie górnego mocowania typu „Pillowball”’ jest niezbędne dla podniesienia wydajności systemu zawieszenia. Płyta mocująca z przegubem kulistym pozwala znacznie ograniczyć odchylenia połączeń między zawieszeniem a nadwoziem – usztywniając te punkty łączeń, kierowca zyskuje lepsze czucie pojazdu i precyzję sterowania. Możliwość szybkiej i łatwej regulacji ustawienia zawieszenia jest kluczową częścią przygotowania pojazdu wyścigowego, a jeśli poważnie myślisz o podniesieniu osiągów, te wysokiej jakości stalowe i aluminiowe mocowania K-SPORTRACING z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Zaawansowane mocowanie z wysokiej jakości łożyskiem typu pillowball wspomagają reakcję układu kierowniczego i są znacznie trwalsze niż mocowanie gumowe czy plastikowe wyposażenia OEM.
UWAGA: Wszystkie zawieszenia z podwójnymi wahaczami i górnym mocowaniem typu PILLOWBALL nie posiadają regulacji pochylenia.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    BEZPŁATNA KONSULTACJA TECHNICZNA LUB OFERTA



    Preferowane forma kontaktu

    sprawdź też...

    Cenimy państwa prywatność
    Ustawienia ciastek
    Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności.
    Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek
    Dostosuj ustawienia
    „Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
    Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
    Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
    Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
    Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

    Brak plików cookies.

    Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

    Brak plików cookies.

    Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek
    Potrzebujesz wsparcia? Odbierz bezpłatną konsultację WYŚLIJ ZGŁOSZENIE