Poznaj K-SPORT

SPORT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Cechy kluczowe

Projekt realizowany w duchu badań i rozwoju zaowocował wysokowydajnym zawieszeniem z 36-stopniowym ustawieniem tłumienia jest uwielbianym przez entuzjastów dynamicznej jazdy. Zwiększając tłumienie o 30-50% i sztywność sprężyn o 2 kg/mm w porównaniu z ustawieniami fabrycznymi ten sportowy system spełnia wymagania większości entuzjastów  jazdy po torze w agresywnym stylu.

Dopasowane aluminiowe mocowanie górne w większości naszych zestawów gwintowanych McPhersona jest wyposażona w mocowanie typu „pillowball” które pozwala na regulację  pochylenia koła dla poprawienia skuteczności skrętu i zwiększa stabilność pojazdu.

W 100% eliminuje niepożądane dźwięki z zawieszenia McPherson w trakcie obrotu kierownicy i sprawia, że koła automatycznie wracają do neutralnego położenia jazdy na wprost, jak przy nastawach fabrycznych.

Zastosowana konstrukcja jednorurowa „Monotube” w tym systemie zawieszenia gwintowanego gwarantuje stabilne tłumienie i właściową reakcję na nierównych, wyboistych nawierzchniach przy zachowaniu optymalnego poziomu komfortu.

Adaptacyjne dolne mocowanie – zarówno wysokość zawieszenia jak i napięcie wstępne można regulować za pośrednictwem dolnego mocowania. Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!

Do dyspozycji 36-stopni ustawień tłumienia amortyzatora dla zapewnienia najlepszej wydajność na różnych nawierzchniach.

Sprężyny są wykonane ze specjalnej stali SAE9254 o podwyższanej sztywności (specjalna stal dla sprężyn o mniejszych ugięciach i dużych obciążeniach).

Dolne mocowania są wykonane ze stali, aby zwiększyć bezpieczeństwo i trwałość konstrukcji gwintowanej McPhersona. Aluminium stosowane jest w przypadkach dolnego mocowania do wahaczy.
Górne mocowanie typu „pillowball”’ pozwala na regulację kąta pochylenia koła zwiększając możliwości obsługi i stabilność pojazdu o 10%. Jednak w tym rozwiązaniu mogą pojawiać się lekkie stuki w trakcie najazdu na duże nierówności. Górne mocowanie typu „pillowball” nie jest objęte gwarancją.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą)
– Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia
– Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia.
– Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD.
Każda aplikacja, której nie ma w naszej aplikacji, może zostać dostosowana do wymagań klienta.
„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    Preferowane forma kontaktu