CIRCUIT - Zestaw zawieszenia gwintowanego
odpowiedni do wyścigów torowych
ZAWIESZENIA IDEALNE NA TOR
Ten zestaw jest odpowiedni do wyścigów torowych, K-SPORT ma wieloletnie doświadczenie w konfigurowaniu samochodów do takich zadań.
Dostępne 36-stopni ustawień tłumienia co spełnia wymagania każdej nawierzchni.
Górne mocowanie z zastosowaniem pillowball zwiększa możliwości regulacji pochylenia koła a wykonanie z aluminium 6061 obniża wagę i podnosi własności mechaniczne.
Zastosowany, skonfigurowany zawór spełnia wymagania profesjonalnych zestawów torowych i umożliwia zawodnikom urywanie kolejnych 1/1000 minuty na drodze do zwycięstwa.
Funkcja regulacji wysokości zawieszenia zapobiega zbyt mocnemu ściskaniu sprężyn z efektem niepożądanych dźwięków. System także nie pozwala na zbyt wysokie podniesienie auta a wówczas brak właściwego osadzenia sprężyny co w efekcie skutkuje uszkodzeniem kolumny amortyzatora a także innych elementów zawieszenia czy nadwozia.
Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 120 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!
Ten typ zestawu zawieszenia gwintowanego do wyścigów torowych jest produkowany, by móc osiągać najlepsze wyniki. Ważnym jego walorem jest obniżenie wagi dzięki użytym materiałom, co wpływa na obniżenie masy pojazdu.
Aplikacja, której nie ma w tym rozwiązaniu, może zostać zbudowana w ramach specjalnego zamówienia - pod indywidualne wymagania klienta.
Górne mocowanie typu "pillowball' 3D" jest w stanie - w ramach dostępnych opcji - dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta.
Górne mocowanie typu "pillowball 3D" pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Jednak temu rozwiązaniu mogą towarzyszyć lekkie stuki w trakcie najazdu na nierówności – to normalne zjawisko. Górne mocowanie typu „pillowball 3D” nie jest objęte gwarancją.
Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.
Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD