Street / Zawieszenia gwintowane K-SPORT

KORZYŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW

STREET

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Street

Cechy kluczowe

36-stopniowe ustawienie tłumienia dają możliwość swobodnej regulacji ustawień tłumienia, aby móc spełnić wymagania w ramach konfiguracji pod twarde nawierzchnie i duże prędkości.

Górne mocowanie dla McPhersona wyposażone jest w rozwiązanie PILLOWBALL z gumową powłoką, co pozwala zachować komfort na poziomie 60% w stosunku do rozwiązania fabrycznie stosowanego.

"Pillowball" - zamiast konwencjonalnego elementu gumowego posiada mocowanie łożyskowe na solidnych metalowych platformach w celu ograniczenia niepożądanych odchyleń występujących na zakrętach.

Sztywności sprężyn i tłumienia amortyzatorów dopasowano do codziennej eksploatacji jednak doskonale sprawdza się także w warunkach torowych wyścigów weekendowych.

Kolumna φ50 mm z tłokiem φ44 mm konstrukcji jednorurowej, olej i gaz w oddzielnych komorach co zwiększa siłę tłumienia i stabilność. Korpus amortyzatorów wykonano z kutego aluminium (6061) w celu zmniejszenia wagi oraz zwiększenia trwałość i odporności na korozję w trudnych warunkach zimowych uwzględniając możliwy kontakt z solą drogową.

Funkcja regulacji wysokości zawieszenia zapobiega zbyt mocnemu ściskaniu sprężyn i powstawaniu niepożądanych dźwięków. System także nie pozwala na zbyt mocne podniesienie auta co może skutkować brakiem właściwego osadzenia sprężyny w miejscach przylegania co zapobiega uszkodzeniu amortyzatorów i innych elementów zawieszenia czy nadwozia.

Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszym rozwiązaniu, może zostać dostosowana do wymagań klienta.

Cechy kluczowe

Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD.

„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Street
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Street

Górne mocowanie typ „P+” PILLOWBALL z gumową powłoką

Najlepsze rozwiązanie górnego mocowania McPhersona, które eliminuje wstrząsy i drgania! Regulowany górny uchwyt typu Camber Pillowball jest przeznaczony do wyścigów, więc z zasady jego sztywność konstrukcyjna wywołuje w pewnych okolicznościach dźwięki odpowiadające samochodom torowym (ku uciesze niektórych entuzjastów motor-sportu)! Nasz górny uchwyt typu pillowball z poduszką jest najlepszym wyborem, ponieważ redukuje te dźwięki. Jest połączeniem mocowania „pillowball” i komfortu fabrycznego, które jest w stanie pochłonąć wstrząsy redukując je do poziomu standardu fabrycznego wyposażenia. Nadaje się do zawieszenia McPherson do codziennego użytku drogowego.
Najlepszy wybór dla zawieszeń gwintowanych do użytku ulicznego! Stworzone przez K-SPORTRACING rozwiązanie redukuje dźwięki uderzeń charakterystycznych dla mocowań pillowball jednocześnie pozostawiając ich funkcje i charakterystykę tj. czułość i poprawa reakcji na kierownicę. Jest w stanie pochłonąć wstrząsy nawet na poziomie rozwiązań fabrycznych!
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Street
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Street

Górne mocowanie typ „R” gumowe

z utwardzanej gumy jest w stanie zmniejszyć hałas, wydłużyć żywotność górnego mocowania jednocześnie poprawić komfort jazdy nawet o 10%.

Cechy kluczowe
mocowania górnego PILLOWBALL TOP MOUNT K-SPORTRACING

Zastosowanie górnego mocowania typu „Pillowball”’ jest niezbędne dla podniesienia wydajności systemu zawieszenia. Płyta mocująca z przegubem kulistym pozwala znacznie ograniczyć odchylenia połączeń między zawieszeniem a nadwoziem – usztywniając te punkty łączeń, kierowca zyskuje lepsze czucie pojazdu i precyzję sterowania. Możliwość szybkiej i łatwej regulacji ustawienia zawieszenia jest kluczową częścią przygotowania pojazdu wyścigowego, a jeśli poważnie myślisz o podniesieniu osiągów, te wysokiej jakości stalowe i aluminiowe mocowania K-SPORTRACING z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Zaawansowane mocowanie z wysokiej jakości łożyskiem typu pillowball wspomagają reakcję układu kierowniczego i są znacznie trwalsze niż mocowanie gumowe czy plastikowe wyposażenia OEM.
UWAGA: Wszystkie zawieszenia z podwójnymi wahaczami i górnym mocowaniem typu PILLOWBALL nie posiadają regulacji pochylenia.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

    BEZPŁATNA KONSULTACJA TECHNICZNA LUB OFERTA



    Preferowane forma kontaktu

    sprawdź też...

    Potrzebujesz wsparcia? Odbierz bezpłatną konsultację WYŚLIJ ZGŁOSZENIE