Poznaj K-SPORT

SUPER SPORT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Cechy kluczowe

W tym zestawie znajdują się 2 pokrętła regulacyjne, jedno służy do regulacji ciśnienia azotu, a drugie do regulacji siły tłumienia.
Ustawienia tłumienia kompresji i odbicia można regulować osobno przez wyżej wymienione pokrętła regulacyjne. Dostępnych jest 864 różnych ustawień dla właściwego dopasowania.
Istotną zaletą tego systemu jest powiększona ilość oleju i azotu, co pozytywnie wpływa na stabilność działania amortyzatorów przy dużej częstotliwości uderzeń i zapobiega osiąganiu zbyt wysokich temperatur przy intensywnej i długotrwałej eksploatacji. Azot w kolumnie pod wysokim ciśnieniem zapobiega pienieniu się oleju w trakcie tłumienia przy dużych prędkościach co pozwala utrzymać stabilne osiągi amortyzatora.
Konstrukcja „monotube” (jednorurowa) daje najlepsze zdolności tłumienia a średnica aż φ55mm jest największą wśród amortyzatorów dla motor-sportu na świecie.
W tym zestawie zastosowanie mają różne górne mocowania w zależności od celów. Gdy wybierasz wyścigi torowe, drifting, drag racing i rajdowy asfalt – górne mocowanie typu „pillowball” dla konstrukcji z podwójnymi wahaczami a „pillowball 3D” dla kolumny McPhersona. Kiedy wybierasz rajdowy szutr i śnieg, wymagane jest nasze gumowe mocowanie górne.
Górne mocowanie typu „pillowball’ 3D” (opcjonalnie) jest w stanie dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta.
Zestaw K-Sport Super Sport jest produkowany wyłącznie dla K-Sport VIP pod indywidualne wymagania klienta.
Zawieszenie Super Sport jest używany głównie na torze, w rajdach asfaltowych oraz rywalizacji drift i drag.
Wszystkie nasze zestawy zawieszeń gwintowanych ze zbiornikiem azotu są przetestowane na hamowni.
Supersportowy zestaw zawieszenia został stworzony specjalnie do użytku osobistego, więc zarówno przednie, jak i tylne kolumny są dostosowane pod Twoje wymagania. Sztywność sprężyn Super Sport jest dopasowana do samochodów wyczynowych i jest wyższa o 2~3 kg/mm oraz o 60~150% twardsza siła tłumienia niż ustawienie zestawu Street.
Adaptacyjne dolne mocowanie pozwala na obniżenie wysokość zawieszenia o ok. 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą)
– Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia
– Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia.
– Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszej aplikacji, może zostać dostosowana do wymagań klienta.
Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD.
„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    Preferowane forma kontaktu