Super sport - ZAWIESZENIE K-SPORT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Zawieszenia gwintowane K-Sport Super sport

Cechy kluczowe

W tym zestawie znajdują się 2 pokrętła regulacyjne, jedno służy do regulacji ciśnienia azotu, a drugie do regulacji siły tłumienia.

Ustawienia tłumienia kompresji i odbicia można regulować osobno przez wyżej wymienione pokrętła regulacyjne. Dostępnych jest 864 różnych ustawień dla właściwego dopasowania.

Istotną zaletą tego systemu jest powiększona ilość oleju i azotu, co pozytywnie wpływa na stabilność działania amortyzatorów przy dużej częstotliwości uderzeń i zapobiega osiąganiu zbyt wysokich temperatur przy intensywnej i długotrwałej eksploatacji. Azot w kolumnie pod wysokim ciśnieniem zapobiega pienieniu się oleju w trakcie tłumienia przy dużych prędkościach co pozwala utrzymać stabilne osiągi amortyzatora.

Konstrukcja „monotube” (jednorurowa) daje najlepsze zdolności tłumienia a średnica aż φ55mm jest największą wśród amortyzatorów dla motor-sportu na świecie.

W tym zestawie zastosowanie mają różne górne mocowania w zależności od celów. Gdy wybierasz wyścigi torowe, drifting, drag racing i rajdowy asfalt - górne mocowanie typu „pillowball” dla konstrukcji z podwójnymi wahaczami a „pillowball 3D” dla kolumny McPhersona. Kiedy wybierasz rajdowy szutr i śnieg, wymagane jest nasze gumowe mocowanie górne.

Górne mocowanie typu "pillowball 3D" (opcjonalnie) jest w stanie dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta.

Zestaw K-Sport Super Sport jest produkowany wyłącznie dla K-Sport VIP pod indywidualne wymagania klienta.

Zawieszenie Super Sport jest używany głównie na torze, w rajdach asfaltowych oraz rywalizacji drift i drag.

Wszystkie nasze zestawy zawieszeń gwintowanych ze zbiornikiem azotu są przetestowane na hamowni.

Supersportowy zestaw zawieszenia został stworzony specjalnie do użytku osobistego, więc zarówno przednie, jak i tylne kolumny są dostosowane pod Twoje wymagania. Sztywność sprężyn Super Sport jest dopasowana do samochodów wyczynowych i jest wyższa o 2~3 kg/mm oraz o 60~150% twardsza siła tłumienia niż ustawienie zestawu Street.

Adaptacyjne dolne mocowanie pozwala na obniżenie wysokość zawieszenia o ok. 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszym rozwiązaniu, może zostać dostosowana do wymagań klienta.

Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że opiszemy je jako 4WD.

„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.

KORZYŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Cechy kluczowe
mocowania górnego PILLOWBALL TOP MOUNT K-SPORTRACING

Zastosowanie górnego mocowania typu „Pillowball”’ jest niezbędne dla podniesienia wydajności systemu zawieszenia. Płyta mocująca z przegubem kulistym pozwala znacznie ograniczyć odchylenia połączeń między zawieszeniem a nadwoziem – usztywniając te punkty łączeń, kierowca zyskuje lepsze czucie pojazdu i precyzję sterowania. Możliwość szybkiej i łatwej regulacji ustawienia zawieszenia jest kluczową częścią przygotowania pojazdu wyścigowego, a jeśli poważnie myślisz o podniesieniu osiągów, te wysokiej jakości stalowe i aluminiowe mocowania K-SPORTRACING z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Zaawansowane mocowanie z wysokiej jakości łożyskiem typu pillowball wspomagają reakcję układu kierowniczego i są znacznie trwalsze niż mocowanie gumowe czy plastikowe wyposażenia OEM.
UWAGA: Wszystkie zawieszenia z podwójnymi wahaczami i górnym mocowaniem typu PILLOWBALL nie posiadają regulacji pochylenia.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

    BEZPŁATNA KONSULTACJA TECHNICZNA LUB OFERTA



    Preferowane forma kontaktu

    sprawdź też...

    Cenimy państwa prywatność
    Ustawienia ciastek
    Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności.
    Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek
    Dostosuj ustawienia
    „Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
    Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
    Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
    Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
    Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

    Brak plików cookies.

    Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

    Brak plików cookies.

    Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
    Ustawienia ciastek
    Potrzebujesz wsparcia? Odbierz bezpłatną konsultację WYŚLIJ ZGŁOSZENIE