FI EXHAUST WYDECHY SPORTOWE
FI - EXHAUST
układy wydechowe do super-sportowych bolidów
To połączenie tradycyjnego rzemiosła i innowacyjnej technologii.
KORZYŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW
BEZPŁATNY MONTAŻ
Klientom z Wrocławia i okolic oferujemy bezpłatny montaż chiptuningu i atrakcyjne zniżki na montaż innych elementów tuninguBEZPŁATNA PREZENTACJA
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na bezpłatną prezentację w naszym sklepie lub konsultację przez telefon!TYLKO NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ
Starannie testujemy produkty dostępne w ofercie. Sprzedajemy tylko bezpieczne rozwiązania.WIEDZA I DOŚWIADCZENIE
Autami premium zajmujemu się od lat. Prowadzimy serwis, sklep i hurtownięKształt i design Fi EXHAUST to połączenie nauki, technologii i kunsztu. Firma dąży do tego, aby Twój pojazd był wyjątkowy i brzmiał wyjątkowo
Rezonans i buczenie
sterowanie aplikacją
Spawanie Tungsten Inert Gas (TIG)
Technologia, która dzięki elektrodom wolframowym oraz gazom osłonowym (argonem lub helem) zabezpiecza spoiny od zanieczyszczeń atmosferycznych i niepożądanych tlenków co chroni je przed niszczącym wpływem środowiska zewnętrznego. Precyzja spoin potwierdza mistrzowskie umiejętności oraz doświadczenie FI EXHAUST - zadowoli nie tylko właścicieli samochodów, którzy cenią sobie estetykę wykonania, ale także wyznacza nowe kryterium wytrzymałości i wydajności układów wydechowych na rynku wtórnym.
X-Pipe konstrukcji FI EXHAUST
Wielu producentów w swoich rozwiązaniach fabrycznych OEM stosuje w przedniej części układu system Y-Pipe, który nieodłącznie wiąże się z problemem wahań ciśnienia w układzie wydechowym, co skutkuje utratą mocy. Fi EXHAUST wykorzystuje pomiary statystyczne Big Data dopracowując kształty X-Pipe dla poprawy dźwięku oraz zwiększenia wydajności wydechu w tym poprawy mocy na wysokich obrotach.
X-Pipe o specjalnej konstrukcji poprawia rezonans wysokich częstotliwości dźwięku oraz poprawia możliwość szybkiego odbioru gazów (z podwójnych rur wydechowych i dalszego ich przepływu) w przeciwieństwie do Y-Pipe wyposażenia OEM, które ograniczenia możliwość odbioru gazów z dwóch rur i ich wepchnięcie w jedną o zmniejszonej średnicy co skutkuje utratą mocy.
Co więcej, centralny X-Pipe zapewnia przestrzeń dla możliwości gromadzenia się gazu w sekcji głowicy, co może prowadzić do braku utraty momentu obrotowego przy niskich prędkościach. Najlepszą cechą konstrukcji Fi EXHAUST X-Pipe jest możliwość skrócenia drogi przepływu spalin. Te trzy cechy skracają czas przepływu gazów i poprawiają jakość spalin.
Aby osiągnąć 100% skuteczność projektu X-Pipe warunkiem jest absolutna szczelność połączeń. Ponadto wykonawca musi dysponować możliwością cięcia 3D, wysokogatunkowego spawania, skomputeryzowanym gięciem rur, systemem polerowania wewnętrznych profili oraz rygorystycznymi procedurami kontroli jakości.
Kształt i design Fi EXHAUST to połączenie nauki, technologii i kunsztu. Firma dąży do tego, aby Twój pojazd był wyjątkowy i brzmiał wyjątkow
Technologia Izolacji termicznej
Większość tradycyjnych materiałów termoizolacyjnych zawiera „azbest” który, gdy zostanie naruszony lub uszkodzony jest niebezpieczny dla zdrowia i życia. Dlatego zespół Fi EXHAUST opracował różne zaawansowane technologie izolacji termicznej, które mają lepsze efekty izolacyjne i mogą eliminować substancje toksyczne. Obecnie oferowane są 2 opcje ochrony cieplnej. Pierwsza to izolująca powłoka ceramiczna, a drugą jest rękaw termoizolacyjny.
Średnice rur
Centralnym punktem projektów Fi EXHAUST są średnice rur, które odgrywają kluczową rolę w sprawności każdego układu wydechowego. Większe średnice rur zapewnią lepszą wydajność mocy wyjściowej przy wysokim zakresie obrotów. Nie oznacza to jednak, że im większe średnice tym lepsza wydajność przy wysokich obrotach! Gdy średnica jest zbyt duża, gazy spalinowe nie będą w stanie w sposób uporządkowany wypełnić przestrzeni wewnętrznej rur systemu, a spaliny będą wywoływać turbulencje, które utrudniają odpływ spalin co negatywnie wpływa na wydajność.
Dlatego Fi Team projektuje i dostosowuje każdą rurę układu z precyzją i najwyższą starannością w oparciu o oryginalne dane, mając na celu znaczne zwiększenie mocy i momentu obrotowego poprzez optymalny stosunek średnic.
Należy pamiętać, że rury wydechowe o mniejszych średnicach są idealne do uzyskania momentu obrotowego przy niskich obrotach. Gdy zakres obrotów jest niższy (małe i średnie), spaliny mogą być szybko uwalniane, jednak przy wysokich obrotach wytwarzane duże ilości gazów spalinowych mogą zostać zablokowane przez mało wydajny układ co dodatkowo sprzyja wzrostowi temperatury spalin.
Fi EXHAUST tytanowe układy wydechowe
W porównaniu ze stalą nierdzewną tytan jest materiałem wielokrotnie trwalszym i mocniejszym - lepszy stosunek wytrzymałości do masy. Ponad to charakteryzuje go wysoka stabilność mechaniczna, lepsza odpornością na korozję i wysokie temperatury. Ze względu na swoje cechy i wytrzymałość mechaniczną jest powszechnie stosowany w przemyśle lotniczym, kosmicznym oraz obronnym i motoryzacyjnym. Układ wydechowy z tytanu doskonale rozprasza ciepło i zmniejsza wagę o 46%.
Na rynku wtórnym nierzadko można znaleźć produkty z tytanu, które łączą w swoich projektach różne, inne materiały. Fi EXHAUST-Signature wykonane są w całości z czystego tytanu. A ponieważ wierzymy, że szczegóły mają znaczenie, zawory wydechowe, śruby, wsporniki, zaciski i wieszaki są również wykonane z materiałów tytanowych, co zapewnia jeszcze większe obniżenie wagi. Fi EXHAUST-Signature to całkowicie, w pełni „tytanowy” układ wydechowy.
Produkty Fi EXHAUST-Signature są zgodne z tym samym rygorystycznym procesem projektowania jak dla układów ze stali nierdzewnej. Rury są gięte trzpieniowo w celu zapewnienia wydajnego przepływu spalin a polerowanie jest stosowane wewnątrz jak i na zewnątrz profili w celu uzyskania korzyści użytkowych i estetycznych. Proces polerowania wygładza tytanową powierzchnię metalową usuwając niedoskonałości np. wyszczerbienia lub zadrapania co poprawia przepływ spalin i jakość częstotliwości dźwięku. Układy wydechowe z tytanu Fi EXHAUST-Signature są bez wątpienia synonimem perfekcjonizmu.