Sport / Zawieszenia gwintowane K-SPORT

SPORT

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Cechy kluczowe zawieszenia SPORT K-SPORT

Projekt realizowany w duchu badań i rozwoju zaowocował wysokowydajnym zawieszeniem z 36-stopniowym ustawieniem tłumienia jest uwielbianym przez entuzjastów dynamicznej jazdy. Zwiększając tłumienie o 30-50% i sztywność sprężyn o 2 kg/mm w porównaniu z ustawieniami fabrycznymi ten sportowy system spełnia wymagania większości entuzjastów  jazdy po torze w agresywnym stylu.

Dopasowane aluminiowe mocowanie górne w większości naszych zestawów gwintowanych McPhersona jest wyposażona w mocowanie typu „pillowball” które pozwala na regulację pochylenia koła dla poprawienia skuteczności skrętu i zwiększa stabilność pojazdu.

W 100% eliminuje niepożądane dźwięki z zawieszenia McPherson w trakcie obrotu kierownicy i sprawia, że koła automatycznie wracają do neutralnego położenia jazdy na wprost, jak przy nastawach fabrycznych.

Zastosowana konstrukcja jednorurowa „Monotube” w tym systemie zawieszenia gwintowanego gwarantuje stabilne tłumienie i właściową reakcję na nierównych, wyboistych nawierzchniach przy zachowaniu optymalnego poziomu komfortu.

Adaptacyjne dolne mocowanie - zarówno wysokość zawieszenia jak i napięcie wstępne można regulować za pośrednictwem dolnego mocowania. Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!

Do dyspozycji 36-stopni ustawień tłumienia amortyzatora dla zapewnienia najlepszej wydajność na różnych nawierzchniach.

Sprężyny są wykonane ze specjalnej stali SAE9254 o podwyższanej sztywności (specjalna stal dla sprężyn o mniejszych ugięciach i dużych obciążeniach).

Dolne mocowania są wykonane ze stali, aby zwiększyć bezpieczeństwo i trwałość konstrukcji gwintowanej McPhersona. Aluminium stosowane jest w przypadkach dolnego mocowania do wahaczy.

Górne mocowanie typu „pillowball”' pozwala na regulację kąta pochylenia koła zwiększając możliwości obsługi i stabilność pojazdu o 10%. Jednak w tym rozwiązaniu mogą pojawiać się lekkie stuki w trakcie najazdu na duże nierówności. Górne mocowanie typu „pillowball” nie jest objęte gwarancją.

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że oznaczymy je 4WD.

Każda aplikacja, której nie ma w naszym rozwiązaniu, może zostać dostosowana do wymagań klienta.

„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas.

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Cechy kluczowe
mocowania górnego PILLOWBALL TOP MOUNT K-SPORTRACING

Zastosowanie górnego mocowania typu „Pillowball”’ jest niezbędne dla podniesienia wydajności systemu zawieszenia. Płyta mocująca z przegubem kulistym pozwala znacznie ograniczyć odchylenia połączeń między zawieszeniem a nadwoziem – usztywniając te punkty łączeń, kierowca zyskuje lepsze czucie pojazdu i precyzję sterowania. Możliwość szybkiej i łatwej regulacji ustawienia zawieszenia jest kluczową częścią przygotowania pojazdu wyścigowego, a jeśli poważnie myślisz o podniesieniu osiągów, te wysokiej jakości stalowe i aluminiowe mocowania K-SPORTRACING z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Zaawansowane mocowanie z wysokiej jakości łożyskiem typu pillowball wspomagają reakcję układu kierowniczego i są znacznie trwalsze niż mocowanie gumowe czy plastikowe wyposażenia OEM.
UWAGA: Wszystkie zawieszenia z podwójnymi wahaczami i górnym mocowaniem typu PILLOWBALL nie posiadają regulacji pochylenia.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    BEZPŁATNA KONSULTACJA TECHNICZNA LUB OFERTA



    Preferowane forma kontaktu

    sprawdź też...