Drift | zawieszenia gwintowane K-SPORT
KORZYŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW
BEZPŁATNY MONTAŻ
Klientom z Wrocławia i okolic oferujemy bezpłatny montaż chiptuningu i atrakcyjne zniżki na montaż innych elementów tuninguBEZPŁATNA PREZENTACJA
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na bezpłatną prezentację w naszym sklepie lub konsultację przez telefon!TYLKO NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ
Starannie testujemy produkty dostępne w ofercie. Sprzedajemy tylko bezpieczne rozwiązania.WIEDZA I DOŚWIADCZENIE
Autami premium zajmujemu się od lat. Prowadzimy serwis, sklep i hurtownięDRIFT
Zestaw zawieszenia gwintowanego

Cechy kluczowe
Aby cieszyć się większymi emocjami z driftingu, ten zestaw dedykowanego zawieszenia gwintowanego jest najlepszym wyborem i różni się od innych ofert, w których regulacji zwykle podlega jedynie wysokość auta.
Górne mocowanie z płytą typu „pillowball”' pozwala na regulację kąta pochylenia przednich kół zwiększając możliwości obsługi, stabilność pojazdu i lepszego prowadzenia w trakcie skrętu w poślizgu.
Górne mocowanie typu "pillowball' 3D" (opcjonalnie) jest w stanie - w ramach dostępnych opcji - dostosować geometrię koła do indywidualnych wymagań i potrzeb klienta. Pozwala na regulację wielopłaszczyznową koła tj. kąta pochylenia koła (camber) oraz pochylania zwrotnicy (caster) zwiększając możliwości obsługi i dostrojenia auta. Górne mocowanie typu "pillowball 3D" nie jest objęte gwarancją.
Dolne mocowania są wykonane ze stali, aby zwiększyć wytrzymałość i trwałość konstrukcji gwintowanej McPhersona przy dużych ekstremalnych obciążeniach bocznych.
Niektóre modele są zaprojektowane tak, aby pasowały do konstrukcji McPhersona i odwróconej kolumny o średnicy φ55 mm. Podczas dryfowania musi wytrzymać występujące zmienne obciążenia boczne o dużych siłach odśrodkowych.
Sztywność sprężyn i ustawienie tłumienia są przystosowane do samochodów dryftujących z agresywnymi nastawami kół dla zwiększenia płaszczyzny przylegania opon w zakrętach. W zależności od warunków drogowych, odmian pojazdu i statusu toru, dostępne jest 36 poziomów ustawień tłumienia, aby spełnić wymagania klientów.
Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!
W przypadku niektórych, niestandardowych zestawów, nasza firma ma prawo zdecydować o zastosowaniu wersji odwróconej.
Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.
Każda aplikacja, której nie ma w naszym rozwiązaniu, może zostać dostosowana do wymagań klienta.
Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, w tym wariancie istnieje również model 4WD.
„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.


Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

