Sport / Zawieszenia gwintowane K-SPORT
KORZYŚCI DLA NASZYCH KLIENTÓW
BEZPŁATNY MONTAŻ
Klientom z Wrocławia i okolic oferujemy bezpłatny montaż chiptuningu i atrakcyjne zniżki na montaż innych elementów tuninguBEZPŁATNA PREZENTACJA
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na bezpłatną prezentację w naszym sklepie lub konsultację przez telefon!TYLKO NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ
Starannie testujemy produkty dostępne w ofercie. Sprzedajemy tylko bezpieczne rozwiązania.WIEDZA I DOŚWIADCZENIE
Autami premium zajmujemu się od lat. Prowadzimy serwis, sklep i hurtownięSPORT
Zestaw zawieszenia gwintowanego
Cechy kluczowe zawieszenia SPORT K-SPORT
Projekt realizowany w duchu badań i rozwoju zaowocował wysokowydajnym zawieszeniem z 36-stopniowym ustawieniem tłumienia jest uwielbianym przez entuzjastów dynamicznej jazdy. Zwiększając tłumienie o 30-50% i sztywność sprężyn o 2 kg/mm w porównaniu z ustawieniami fabrycznymi ten sportowy system spełnia wymagania większości entuzjastów jazdy po torze w agresywnym stylu.
Dopasowane aluminiowe mocowanie górne w większości naszych zestawów gwintowanych McPhersona jest wyposażona w mocowanie typu „pillowball” które pozwala na regulację pochylenia koła dla poprawienia skuteczności skrętu i zwiększa stabilność pojazdu.
W 100% eliminuje niepożądane dźwięki z zawieszenia McPherson w trakcie obrotu kierownicy i sprawia, że koła automatycznie wracają do neutralnego położenia jazdy na wprost, jak przy nastawach fabrycznych.
Zastosowana konstrukcja jednorurowa „Monotube” w tym systemie zawieszenia gwintowanego gwarantuje stabilne tłumienie i właściową reakcję na nierównych, wyboistych nawierzchniach przy zachowaniu optymalnego poziomu komfortu.
Adaptacyjne dolne mocowanie - zarówno wysokość zawieszenia jak i napięcie wstępne można regulować za pośrednictwem dolnego mocowania. Wysokość zawieszenia można obniżyć o 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!
Do dyspozycji 36-stopni ustawień tłumienia amortyzatora dla zapewnienia najlepszej wydajność na różnych nawierzchniach.
Sprężyny są wykonane ze specjalnej stali SAE9254 o podwyższanej sztywności (specjalna stal dla sprężyn o mniejszych ugięciach i dużych obciążeniach).
Dolne mocowania są wykonane ze stali, aby zwiększyć bezpieczeństwo i trwałość konstrukcji gwintowanej McPhersona. Aluminium stosowane jest w przypadkach dolnego mocowania do wahaczy.
Górne mocowanie typu „pillowball”' pozwala na regulację kąta pochylenia koła zwiększając możliwości obsługi i stabilność pojazdu o 10%. Jednak w tym rozwiązaniu mogą pojawiać się lekkie stuki w trakcie najazdu na duże nierówności. Górne mocowanie typu „pillowball” nie jest objęte gwarancją.
Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.
Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że oznaczymy je 4WD.
Każda aplikacja, której nie ma w naszym rozwiązaniu, może zostać dostosowana do wymagań klienta.
„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas.