Poznaj K-SPORT

SUPER RACING

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Cechy kluczowe

W tym zestawie znajdują się 3 pokrętła regulacyjne. Jedno służy do regulacji ciśnienia azotu a dwa pozostałe do regulacji wysokiej i niskiej siły tłumienia.
Ustawienia tłumienia kompresji i odbicia można regulować osobno przez wyżej wymienione pokrętła regulacyjne. Dostępnych jest 11664 możliwości ustawień dla właściwego dopasowania.
Istotną zaletą tego systemu jest powiększona ilość oleju i azotu, co pozytywnie wpływa na stabilność działania amortyzatorów przy dużej częstotliwości uderzeń i zapobiega osiąganiu zbyt wysokich temperatur przy intensywnej i długotrwałej eksploatacji. Azot w kolumnie pod wysokim ciśnieniem zapobiega pienieniu się oleju w trakcie tłumienia przy dużych prędkościach co pozwala utrzymać stabilne osiągi amortyzatora.
Konstrukcja „monotube” (jednorurowa) dla lepszej zdolności tłumienia o średnicy aż φ55mm jest największą wśród amortyzatorów dla motor-sportu na świecie.
W tym zestawie zastosowanie mają różne górne mocowania w zależności od celów. Gdy wybierasz wyścigi torowe, drifting, drag racing i rajdowy asfalt – górne mocowanie typu „pillowball” dla konstrukcji z podwójnymi wahaczami a „pillowball 3D” dla kolumny McPhersona. Kiedy wybierasz rajdowy szutr i śnieg, wymagane jest gumowe mocowanie górne.
Zestaw K-Sport Super Racing jest produkowany wyłącznie dla K-Sport VIP pod indywidualne wymagania klienta.
Zawieszenie Super Racing jest używany głownie na torze, w rajdach asfaltowych oraz rywalizacji drift i drag. Ze względu na specjalną konstrukcję zaworu olejowego, podczas przejeżdżania przez wyboje olej przepływa przez kanał o małej średnicy czemu towarzyszą charakterystyczne dźwięki – to normalne. Zestaw został stworzony do wyścigów torowych i poradzi sobie nawet na nierównych nawierzchniach.
Wszystkie nasze zestawy zawieszeń gwintowanych ze zbiornikiem azotu są przetestowane na hamowni.
Super Racing został stworzony specjalnie do użytku osobistego, więc zarówno przednie, jak i tylne kolumny są dostosowane pod Twoje wymagania.
Adaptacyjne dolne mocowanie pozwala na obniżenie wysokość zawieszenia o ok. 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą)
– Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia
– Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia.
– Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszej aplikacji, może zostać dostosowana do wymagań klienta.
Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD.
„Rok modelowy” zdefiniowany dla każdej aplikacji na naszej stronie internetowej może być inny niż w każdym kraju; dlatego prosimy o potwierdzenie „lat produkcji” u nas, jeśli nie możesz się upewnić.

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

Użyj naszego formularza w celu kontaktu!

    Preferowane forma kontaktu