Super racing | Zawieszenia sportowe K-SPORT

SUPER RACING

Zestaw zawieszenia gwintowanego

Zawieszenia gwintowane K-Sport Super racing

Cechy kluczowe zawieszenia

W tym zestawie znajdują się 3 pokrętła regulacyjne. Jedno służy do regulacji ciśnienia azotu a dwa pozostałe do regulacji wysokiej i niskiej siły tłumienia.

Ustawienia tłumienia kompresji i odbicia można regulować osobno przez wyżej wymienione pokrętła regulacyjne. Dostępnych jest 11664 możliwości ustawień dla właściwego dopasowania.

Zestaw K-Sport Super Racing jest produkowany wyłącznie dla K-Sport VIP pod indywidualne wymagania klienta.

Istotną zaletą tego systemu jest powiększona ilość oleju i azotu, co pozytywnie wpływa na stabilność działania amortyzatorów przy dużej częstotliwości uderzeń i zapobiega osiąganiu zbyt wysokich temperatur przy intensywnej i długotrwałej eksploatacji. Azot w kolumnie pod wysokim ciśnieniem zapobiega pienieniu się oleju w trakcie tłumienia przy dużych prędkościach co pozwala utrzymać stabilne osiągi amortyzatora.

W tym zestawie zastosowanie mają różne górne mocowania w zależności od celów. Gdy wybierasz wyścigi torowe, drifting, drag racing i rajdowy asfalt - górne mocowanie typu „pillowball” dla konstrukcji z podwójnymi wahaczami a „pillowball 3D” dla kolumny McPhersona. Kiedy wybierasz rajdowy szutr i śnieg, wymagane jest gumowe mocowanie górne.

Zawieszenie Super Racing jest używany głownie na torze, w rajdach asfaltowych oraz rywalizacji drift i drag. Ze względu na specjalną konstrukcję zaworu olejowego, podczas przejeżdżania przez wyboje olej przepływa przez kanał o małej średnicy czemu towarzyszą charakterystyczne dźwięki - to normalne. Zestaw został stworzony do wyścigów torowych i poradzi sobie nawet na nierównych nawierzchniach.

Konstrukcja „monotube” (jednorurowa) dla lepszej zdolności tłumienia o średnicy aż φ55mm jest największą wśród amortyzatorów dla motor-sportu na świecie.

Wszystkie nasze zestawy zawieszeń gwintowanych ze zbiornikiem azotu są przetestowane na hamowni.

Super Racing został stworzony specjalnie do użytku osobistego, więc zarówno przednie, jak i tylne kolumny są dostosowane pod Twoje wymagania.

Adaptacyjne dolne mocowanie pozwala na obniżenie wysokość zawieszenia o ok. 60 ~ 100 mm w stosunku do wartości fabrycznych auta!

Nasza oferta obejmuje też zestawy do kasacji błędów sygnałów elektronicznych systemów regulacji amortyzatorów (za dodatkową opłatą) - Pozwala zapobiec wszelkim komunikatom o błędach na desce rozdzielczej po zmianie zawieszenia - Może być również stosowany oddzielnie do zawieszenia innej marki oraz oryginalnego wyposażenia. - Zapobiega też przed wykrywaniem przez ECU komunikatów o błędach.

Każda aplikacja, której nie ma w naszym rozwiązaniu może zostać dostosowana do wymagań klienta.

Wszystkie aplikacje wymienione na naszej stronie internetowej dotyczą modelu 2WD, chyba że podamy 4WD.

Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport
Zawieszenia gwintowane K-SPORT Sport

Górne mocowanie typ „P” PILLOWBALL

pozwala regulować stopień pochylenia koła dla podniesienia stabilność pojazdu nawet o 10%. Przy dużych uderzeniach powstaje charakterystyczny dźwięk. PILLOWBALL TOP MOUNT nie jest przeznaczony do użytku ulicznego. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit
Zawieszenia gwintowane K-Sport Circuit

Górne mocowanie typ „PP” PILLOWBALL 3D

daje największe możliwości regulacyjne – zarówno w zakresie konta pochylenia koła a także kąta wyprzedzenia zwrotnicy co wpływa na przyczepność oraz stabilność w czasie jazdy. 3D PILLOWBALL TOP MOUNT jest opcją dla niektórych wersji wyścigowych i wymaga dopłaty. Ten typ mocowania nie jest objęty gwarancją.

Szukasz zawieszenia do swojego auta?

    BEZPŁATNA KONSULTACJA TECHNICZNA LUB OFERTA



    Preferowane forma kontaktu

    sprawdź też...